人気ブログランキング | 話題のタグを見る
ブログトップ

つれづれなるまにまに

kaoreek.exblog.jp

シャンパンナイト/Champagne night


WHAT A HAPPY STOMACH!

昨晩、私の胃袋に入ったもの。/What endered in my stomach.
シャンパンナイト/Champagne night_e0095738_22344086.jpg



向かって左から、“ドンペリ”、“モエ”、“ヴーヴ・クリコ”!!!
/ "Cuvee Dom Perignon","MOET&CHANDON","Veuve Clicquot Ponsardi" from the left!!!

一度に3種類のシャンパンを飲んだのは生まれて初めてでした。
贅沢なひとときをいただきました。美味しかった!
しかし、正直なところ、味の違いはよくわかりませんでした。(悲しいかな。。。)
でも、匂いの違いはわかりましたよ!(←強調)/
It was a first time to drink three kinds of champagnes at a time .
It was a luxurious evening and good taste yet to be honest, I could not understand the difference of the taste well.....(woeful!)
But I could undestand the difference of the small somehow!(←underline)




by kaoreek | 2007-09-11 22:57 | 日記/diary
<< ラビリンス〜カオス ミナリ/韓国・食事編 >>